lördag 20 juni 2009


amalia.
kvinna,du är helt jävla underbar.det är du som lyser upp mina mörka dagar.när något händer finns du alltid där.du är bäst människa.alla våra minnen är bara genom telefon,men bara att höra din röst får mig att rysa,den är underbar.du är min lilla kyckling&min snigel.jag klarar mig ffan inte utan dig! du är för bra,för underbar,för jäkla underbar.du är allt man kan önska sig.jag älskaaar diiiig! fatta det amalia,du är min stjärna,den ungen som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta! utan amalizh ingen carolinizh.piff&puff i vått&tortt,i alla väder.ingen förstår som du förstår,ingen har samma humor som dig.du är något speciellt,en äkta vän&det finns inte många av den arten.finner snart inga ord.

jag älskar min puff.

min andra halva.


---------------------------
tjingeling,som ni ser skrev jag om min puff precis för hon är typ min värld.

bloggar inte så mycket mer,för jag har mått skit dom senaste dagarna men ja.

puwss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar