tisdag 9 juni 2009

jag vill verkligen ha dig.
jag skriver detta från hela mitt hjärta.hur mycket jag kämpade en gång funkade nästan,men nästan är inte riktigt rätt ju,så nu ? om jag kämpar blir det väl som förra gången&till slut slutar vi snacka&bråkar.allt.. om jag hade gråtit i flera dagar hade du kommit&tröstat mig,om jag hade tagit livet av mig hade du då levit för mig? frågor som jag aldrig fick riktiga svar på.om jag hade sagt " jag älskar dig " vad är då ditt svar? du bryr dig inte längre,du har andra.. jag vet man är inte perfekt men det är ingen riktigt.många gånger playa du bara eller till slut bara strula med någon annan,jag lovar om du hade varit mig skulle du kännt vilken smärta jag hade då..men är det säkert att ta en chans till? att kämpa för dig,att älska dig som jag en gång gjorde.. är det lönt eller ska jag försöka glömma allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar